vineri, 13 septembrie 2019

RUGACIUNEA CELOR PATRU CUVINTE


Rugăciunea


       Rugăciunea celor patru cuvinte care vindecă este o deosebită cheie de autovindecare pentru că acele patru cuvinte se bazează pe iubirea pe care tu o exprimi cu ajutorul cuvintelor, pe care le rostești. Aceste patru cuvinte sunt: 
ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
Astfel spunând sau gândind aceste patru cuvinte, tu vei ajunge să intri în contact cu subconștientul tău în care s-au adunat, acele amintiri amare, care blochează procesul vital de autovindecare, pentru că revin in mintea ta, fără sa vrei in cele mai neașteptate momente. Atunci când aceste amintiri agresive te încolțesc spune-le: Îmi pare rău, Iartă-mă, Mulțumesc, Te iubesc.
Meditația sinceră asupra celor patru cuvinte, vindecă amintirile dureroase referitoare la persoanele, spațiile sau situațiile de viață care au creat tensiuni, vibrații negative. Cu ajutorul acestor patru cuvinte care vindecă, tu poți elimina de la rădăcină durerea ta emoțională, pur și simplu considerând-o o simplă amintire căreia să-i mulțumești că a ieșit la suprafață, pentru ca să o poți vindeca. Pentru a înțelege de ce trebuie să ceri iertare tu, chiar dacă ți-e greu, pentru momentele dificile care s-au creat, pentru început, stabilește, te rog, în conștiința ta un punct comun între tine și acele persoane cu care faci schimb de energie negativă, un punct de” frăție cosmică” aș spune. Așa că începe prin a cere iertare tu pentru ceilalți care au greșit față de tine și care poate că suferă la fel ca tine, care poate nu se roagă de iertare și, astfel nu ajung să fie iertați și să se ierte pe Sine că au greșit. Greșim cu toții, acum, in trecut, in altă viață sau într-un moment paralel acestuia pe care îl trăim acum.
 ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
Rostind aceste patru cuvinte, se creează în inima noastră o conștiință universală plină de compasiune, iar tu găsești prin iertare, pacea interioară, echilibrul emoțional și iubirea spirituală către toate ființele de pe Pământ și astfel primești darul extraordinar de a experimenta și exprima iubirea iertătoare a lui Dumnezeu. Cele patru cuvinte pe care le vei rosti te vor vindeca, deoarece ele te eliberează de capcana mentală a ranchiunei, a dorinței de răzbunare, a neiertării. Iertând, vei renunța la dorința de a determina pe cineva să se schimbe conform cu dorințele sau nevoile tale și te eliberează de iluzia că poți pretinde să modifici comportamentul celor de lângă tine. Avem nevoie unii de alții și fiecăruia dintre noi, bunul Dumnezeu i-a dat un talent, o utilitate personală și socială, dar numai asocierea cu oameni potriviți ție te ajută să-ți duci la bun sfârșit propriul tău program de viață, să-ți fii util ție, tuturor celor din jur și, mai ales actului creator continuu al bunului Dumnezeu. Cu ajutorul celor patru cuvinte, vibrațiile negative acumulate în ființa ta, ies la suprafață și, spunând sincer, ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC , ele, vibrațiile negative se transformă în Lumină Pură și astfel vine la tine ajutorul lui Dumnezeu prin harul Duhului Sfânt. Ideal ar fi ca tu să ai posibilitatea să pui în practică această Rugăciune ori de câte ori este nevoie, deoarece, cu cât te rogi mai mult, cu atât mai mult îți vei vindeca toate momentele trecutului tău, mai ales amintirile neplăcute, fără să mai fie nevoie să retrăiești senzația de durere pe care ai trăit-o.
Cele patru cuvinte care vindecă se adresează de fapt lui Dumnezeu din Tine, deci te vei adresa întregii omeniri din care faci parte, cu istoria ei de durere, de suferință pe care o împărtășești. Rostind acele cuvinte cheie pe care le vom spune împreună,vei avea acces la povestea ta personală într-un mod liniștit și altfel te vei ridica la o mai mare Pace afectivă, pentru că vei înțelege că ești parte din Cosmosul acestui Univers din care facem toți parte.

    Doamne, treci prin Sufletul meu, ajută-mă să fiu iertat și învață-mă să mă iert pentru că am provocat aceste realități dureroase.
Învață-mă te rog să Te iubesc, să mă iubesc și să-i iubesc pe ceilalți, ca astfel să-ți pot mulțumi pentru darul vieții, să-ți mulțumesc că m-ai creat și mi-ai dăruit viață, pentru a putea să-ți mulțumesc că exist.
   Doamne permite-mi să depun la picioarele Tale toate amintirile și vibrațiile negative care au ajuns la mine, pe care le-am cauzat sau pe care le-am adunat până astăzi, pentru ca Tu să le transformi în Lumină, în fiecare ființă din creația Ta, încă de la începutul lumii.    Și să fie astfel, AMIN.
  Doamne, pentru a curăți subconștientul meu de toată încărcătura negativă acumulată, eu pronunț de câte ori este nevoie aceste patru cuvinte care vindecă:

  ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
    
   Doamne începând de astăzi, eu mă declar în Pace cu toate ființele Pământului, mai ales cu cele cu care am datorii nerezolvate.       Doamne, rugându-mă astfel, eu eliberez pe toți cei de la care am crezut că am primit un tratament rău sau nedrept, pur și simplu fiindcă ei îmi dau oglinda comportamentului meu, adică îmi arată greșeala pe care am făcut-o față de ei sau alții, cândva mai demult, în altă viață sau în alt Univers paralel.
   Doamne, chiar dacă-mi este greu să iert pe cineva, mă ofer în clipa aceasta din timpul Tău să fiu eu persoana care cere iertare în numele celor care au greșit față de mine . Și spun:

ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
    
  Doamne, pentru acest spațiu sfințit de Tine în care trăiesc zi de zi și în care poate că nu mă simt foarte bine, pentru relația aceasta atât de dificilă din care eu nu păstrez decât amintiri urâte, triste sau neplăcute, pentru tot ceea ce nu-mi place în viața mea trecută sau prezentă, pentru tot ce nu-mi place la lumea din jurul meu sau la munca pe care o depun,

ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
   Doamne, curăță-mă te rog de tot ce este negativ în mine și mă împiedică să-mi corectez lipsurile, pentru că mie

 ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
  Doamne, dacă sufletul meu sau trupul meu suferă de durere, teamă, îngrijorare, vinovăție, tristețe, nostalgie, declar:
Amintirile mele, o să vă consider o experiență utilă din care am învățat ceva bun, o să vă iubesc, sunt fericit de a avea ocazia să vă pot elibera, ca să mă elibereze astfel pe mine.

 ÎMI PARE RĂU, IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
  Doamne, în acest moment declar că mă aflu în Pace cu toată lumea, fiindcă Te iubesc pe Tine.
Doamne, ca să contribui la vindecarea planetei TERRA, a Pământului din care ne tragem toate ființele creației tale, învață-mă să mă iert pentru a fi creat aceste realități regretabile pe care le trăim tu și eu, învață-mă, Doamne, să iubesc planeta Mamă și toate ființele, să simt recunoștință pentru darul vieții care crește și trăiește la suprafața Pământului, eu îți mulțumesc pentru cadoul existenței mele, căci acesta este cadoul Tău.
ÎMI PARE RĂU, DOAMNE,
 IARTĂ-MĂ, MULȚUMESC, TE IUBESC.
Doamne, curăță te rog toate amintirile cu vibrații și emoții negative care au ajuns până la mine pentru ca Tu să le transformi în Lumină la toate ființele creației tale care trăiesc pe Pământ încă de la începutul lumii.

Și să fie ASTFEL, AMIN.

În încheiere , te asigur, prietene care ești acum lângă mine, ca acest material este contribuția mea la sănătatea ta emoțională pentru că este și a mea. Îmi pare rău de amintirile dureroase pe care le ai. Le împărtășesc cu tine, îți cer iertare ca să unesc drumul meu cu al tău, pentru a ne vindeca împreună.
Eu îți mulțumesc că ești aici pentru mine și te iubesc pentru ființa care ești.

Dacă vrei , împărtășește această rugăciune a celor patru cuvinte care vindecă, pentru ca să continue lanțul de Iubire Colectivă care poate Ilumina  drumul nostru cu darul lui Dumnezeu.
                                                                               Cu bine. AMIN.


Traducere : CORINA CHIRIAC



PS:  Am decis să transcriu această Rugăciune , pentru a-mi cere și eu iertare tuturor celor cărora le-am greșit în această viață sau în alte vieți, dar și în ideea de a putea fi transmis  mai departe în lanțul IUBIRII COLECTIVE, atât ca și video cât și ca material scris,  dar și pentru a putea fi folosit de către fiecare așa cum simte.
Astfel ESTE.


3 comentarii:

  1. Schimbarea ,vindecarea ..e cu iubire ,fara judecata si presiune exercitata asupra minunatei fiinte care Esti!
    Cu pretuire Nonica!

    https://www.youtube.com/watch?v=K3ctw9-4_-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Calatorind pe calea ta este o cale a sufletului, in care viata de zi cu zi iti devine cea mai mare muza. Este o cale a dezvoltarii personale, a unicitatii si infloririi! Este calea ta si doar a ta!CU pretuire Nonica!

    RăspundețiȘtergere