sâmbătă, 21 septembrie 2019

RAIUL


RAIUL PE PĂMÂNT
     
      Uitați tot ceea ce aţi învățat de-a lungul vieţii. 
Acesta este începutul unei noi înţelegeri, al unui nou vis.
Visul în care trăim este creaţia noastră.
Este percepția noastră asupra realităţii pe care o putem schimba oricând. Noi avem puterea de a crea iadul, dar şi puterea de a crea raiul. De ce nu am visa un vis diferit ? De ce nu ne-am folosi mintea, imaginația şi emoţiile pentru a visa paradisul ?
Folosiți-vă imaginaţia şi se vor petrece lucruri extraordinare. Imaginaţi-vă că aveți capacitatea de a vedea lumea cu ochi diferiţi, oricând doriți acest lucru. De fiecare dată când deschideţi ochii, priviţi lumea din jurul vostru într-un mod diferit, închideţi ochii, iar apoi deschideţi-i şi priviţi în jur. Ceea ce vedeţi este dragostea care vine din copaci, dragostea care vine din cer, dragostea care vine din lumină. Percepeţi dragostea care emană din tot ceea ce vă înconjoară. Aceasta este starea de încântare, de armonie. Percepeţi direct dragostea ce emană de pretutindeni, inclusiv cea care provine din voi şi din alte fiinţe umane. Chiar atunci când oamenii sunt supăraţi sau furioşi, în spatele acestor sentimente puteţi vedea că ei emit şi multă dragoste. Folosindu-vă imaginaţia şi deschizându-vă ochii în faţa noilor percepţii, vă veţi putea vedea pe voi trăind o nouă viaţă, un nou vis, o viaţă în care nu trebuie să vă justificaţi existenţa şi în care sunteţi liberi să fiţi exact aşa cum sunteţi.



Imaginaţi-vă că trăiţi fără frica de a vă exprima visele. Ştiţi
ce doriţi, ce nu doriţi şi când doriţi ceea ce doriţi. Sunteţi liberi
să vă transformaţi viaţa în felul în care doriţi. Nu vă este frică să cereţi ceea ce aveţi nevoie, să spuneţi da sau nu faţă de oricine sau orice.
Imaginaţi-vă că trăiţi o viaţă fără frica de a fi judecat de ceilalţi. încetaţi să vă mai conduceţi viaţa în funcţie de ceea ce gândesc ceilalţi despre voi. Nu mai sunteţi răspunzători pentru părerea nimănui. Nu mai trebuie să controlaţi pe nimeni şi nimeni nu vă mai controlează pe voi. Imaginaţi-vă că trăiţi fără a-i judeca pe ceilalţi. Puteţi să-i iertaţi uşor pe ceilalţi şi puteţi să nu-i mai judecaţi. Nu trebuie să aveţi dreptate şi nu trebuie să faceţi pe altcineva să simtă că a greşit. Vă respectaţi pe voi şi pe cei din jur, iar ei vă respectă la rândul lor.Imaginaţi-vă că trăiţi fără frica de a iubi şi de a nu fi iubit. Nu vă mai este frică de faptul că veţi fi respinşi şi nu mai simţiţi nevoia de a fi acceptat. Puteţi spune: „Te iubesc” fără nici o ruşine şi fără nici o justificare. Puteţi merge în lume cu inima complet deschisă şi fără frica de a fi rănit. Imaginaţi-vă că trăiţi viaţa fără teama de a vă asuma riscuri şi de a explora viaţa cu adevărat. Nu vă fie frică de faptul că veţi pierde ceva. Nu vă fie frică să fiţi vii în lume şi nu vă fie frică să muriţi.
Imaginaţi-vă că vă iubiţi exact aşa cum sunteţi. Vă iubiţi corpul exact aşa cum este şi vă iubiţi emoţiile exact aşa cum sunt ele. Sunteţi conştienţi că sunteţi perfecţi exact aşa cum sunteţi.

   Imaginaţi-vă aceste lucruri pentru că ele sunt perfect posibile! Puteţi trăi visul raiului în starea de graţie, în starea de beatitudine. Dar pentru a experimenta acest vis, trebuie mai întâi să-l înţelegeţi. Singură iubirea are capacitatea de a vă face să intraţi în starea de beatitudine. Starea de beatitudine înseamnă a fi îndrăgostit. A fi îndrăgostit înseamnă a trăi beatitudinea. Simţi atunci că pluteşti printre nori. Percepi dragostea oriunde te duci. Este în întregime posibil să trăiţi în acest mod tot timpul. Este posibil deoarece şi alţii au putut, iar ei nu sunt diferiţi de voi. Ei trăiesc în beatitudine deoarece şi-au schimbat legămintele şi visează un alt vis. Atunci când simţi ce înseamnă să trăieşti starea de beatitudine, începi să o iubeşti. Ştii că raiul pe pământ este un adevăr, că raiul există cu adevărat. După ce ai aflat că raiul există, că este posibil să te menţii acolo, depinde doar de tine să faci efortul de a te menţine, de a rămâne acolo. Cu două mii de ani în urmă, Iisus le-a vorbit oamenilor despre împărăţia lui Dumnezeu, despre împărăţia iubirii, dar puţini l-au auzit, deoarece oamenii nu erau pregătiţi. Ei spuneau: „Despre ce vorbeşti ? Inima mea este goală, nu simt iubirea despre care vorbeşti; nu simt pacea pe care tu o ai”. Nu faceţi la fel. Imaginaţi-vă că mesajul iubirii este posibil şi că voi veţi găsi ceea ce vi se cuvine.
Lumea este frumoasă şi minunată. Viaţa poate deveni foarte uşoară atunci când iubirea devine o manieră de a trăi. Iubirea este posibilă tot timpul. Este alegerea voastră. Chiar dacă nu aveţi nici un motiv să iubiţi, puteţi totuşi iubi, pentru că iubirea vă face fericiţi. Fericirea nu poate apărea decât acolo unde există iubire în acţiune. Iubirea este singura care poate să vă ofere pacea interioară. Ea va transforma percepţia voastră despre lume.
         
Puteţi privi întreaga lume prin ochii iubirii. Puteţi fi conştienţi că tot ceea ce vă înconjoară este iubire.Atunci când trăieşti astfel, ceaţa din minte dispare. Mitote a plecat într-o vacanţă permanentă. Acesta este idealul pe care îl caută oamenii de sute de ani. De mii de ani suntem în căutarea
fericirii. Fericirea este paradisul pierdut. Oamenii au muncit
atât de greu pentru a ajunge în acest punct, dar numai evoluţia minţii îi poate conduce aici. Acesta este viitorul umanităţii.
Acest mod de viaţă este posibil şi este în mâinile voastre.  Moise l-a numit Pământul Făgăduinţei, Buddha l-a numit Nirvana, Iisus l-a numit Rai, iar Toltecii l-au numit Noul Vis. Din păcate, identitatea voastră este amestecată cu visul planetei. Toate credinţele şi legămintele voastre sunt în ceaţă. Simţiţi prezenţa parazitului şi vă identificaţi cu el. Acest lucru face ca renunţarea la el, eliberarea de parazit şi crearea spaţiului în care este experimentată iubirea, să fie dificile. Sunteţi ataşaţi de Judecător şi de Victimă. Suferinţa vă face să vă simţiţi în siguranţă, căci vai!, o cunoaşteţi atât de bine, în realitate, nu există nici un motiv pentru care să suferiţi. Singurul motiv pentru care suferim este propria noastră opţiune. Dacă vă veţi uita la viaţa voastră, veţi găsi multe pretexte pentru a suferi, dar nu veţi găsi nici un motiv adevărat. Acelaşi lucru este adevărat şi în ceea ce priveşte fericirea. Singurul motiv al fericirii este propria noastră opţiune. Fericirea este o alegere, la fel ca şi suferinţa. Poate că nu putem scăpa de destinul de a fi oameni, dar avem totuşi la dispoziţie două opţiuni: de a ne bucura de destinul nostru sau de a suferi din cauza lui. A suferi, sau a iubi şi a fi fericit. A trăi în iad sau a trăi în rai. Alegerea mea a fost de a trăi în rai. Care este alegerea voastră? 


RUGĂCIUNI

Închideţi pentru o clipă ochii, deschideţi-vă inima şi simţiţi iubirea ce vine din inima voastră.
Fuzionaţi cu aceste rugăciuni în mintea şi în inima voastră, topiţi-vă în iubire. împreună, vom face o rugăciune foarte specială pentru a experimenta comuniunea cu Creatorul nostru. Focalizaţi-vă atenţia asupra plămânilor, ca şi cum nimic nu ar mai exista decât plămânii. Simţiţi plăcerea atunci când plămânii se expansionează pentru a împlini cea mai mare necesitate a corpului uman -respiraţia. Respiraţi adânc şi simţiţi aerul care vă umple plămânii. Simţiţi că aerul nu este altceva decât iubire. Observaţi legătura care există între aer şi plămâni, o legătură de iubire. Umpleţi-vă plămânii cu aer până când corpul vostru simte nevoia să elimine acel aer. Apoi expiraţi şi simţiţi din nou plăcerea. Ori de câte ori împlinim o necesitate a corpului uman, acest proces ne produce plăcere. Atunci când respirăm simţim o mare plăcere.
Simpla respiraţie este suficientă pentru noi pentru a putea fi
fericiţi, pentru a ne bucura de viaţă. Simplul fapt că trăim este
suficient. Simţiţi aşadar plăcerea de a fi viu, plăcerea de a simţi iubirea...
 
                                              RUGĂCIUNE PENTRU LIBERTATE

  Creator al Universului, ne rugăm ţie să vii printre noi şi să
împărtăşeşti cu noi o puternică comuniune de iubire. Noi ştim
că adevăratul tău nume este iubire, că a fi în comuniune cu tine înseamnă a împărtăşi aceeaşi vibraţie, aceeaşi frecvenţă care o ai tu, deoarece tu eşti singurul lucru care există în univers.
    Astăzi, ajută-ne să fim la fel ca tine, să iubim viaţa, să fim una cu ea, să fim iubire . Ajută-ne să iubim la fel cum iubeşti tu, necondiţionat, fără obligaţii, fără judecăţi. Ajută-ne să iubim şi să ne acceptăm pe noi înşine fără a ne judeca, deoarece dacă ne judecăm pe noi, ne vom găsi vinovaţi şi va trebui să fim pedepsiţi. Ajută-ne să iubim tot ceea ce ai creat tu, necondiţionat, dar mai ales pe celelalte fiinţe umane, îndeosebi pe cei care trăiesc
alături de noi, toate rudele noastre şi pe ceilalţi oameni pe care
încercăm atât de mult să-i iubim. Deoarece atunci cândîi respingem pe ei, noi ne respingem de fapt pe noi înşine, iar atunci când ne respingem pe noi,. te respingem pe tine.
Ajută-ne să-i iubim pe ceilalţi aşa cum sunt ei, necondiţionat. Ajută-ne să-i acceptăm aşa cum sunt, fără a-i judeca, deoarece dacă-i judecăm pe ei, îi vom găsi vinovaţi şi vom simţi nevoia de a-i pedepsi. Astăzi, curăţă-ne inimile de orice emoţie otrăvită pe care o
mai avem, eliberează-ne mintea de orice judecată, astfel încât să putem trăi în pace şi iubire.
Astăzi este o zi foarte specială. Astăzi ne deschidem inimile pentru a iubi din nou, aşa că ne putem spune unul altuia: „Te iubesc”, fără nici o frică, şi când spun aceasta o spun din tot sufletul. Vino la noi, foloseşte vocile noastre, foloseşte ochii noştri, foloseşte mâinile noastre şi foloseşte-ne inimile pentru a ne oferi celorlalţi într-o comuniune de iubire cu toată lumea.
     Astăzi, Creatorule, ajută-ne să fim la fel cum eşti tu. îţi
mulţumim pentru tot ceea ce primim astăzi, dar mai ales pentru libertatea de a fi cei care suntem cu adevărat. Amin.

      RUGĂCIUNE PEMTRU IUBIRE  

       Haideţi să trăim împreună un vis frumos - un vis în care tu vei iubi tot timpul. în acest vis tu eşti în mijlocul unei zile frumoase şi însorite de vară. Auzi păsările, vântul şi un pârâiaş. Mergi către râu. Pe malul râului stă un bătrân în meditaţie, iar tu vezi că din capul său emană raze de lumină de diferite culori. îţi propui să nu-l deranjezi, dar el îţi observă prezenţa şi deschide ochii. Are ochii plini de iubire şi un zâmbet larg. Îl întrebi cum de este capabil să radieze o lumină atât de frumoasă, îl întrebi dacă te poate învăţa şi pe tine ceea ce face el. El îţi răspunde că în urmă cu mulţi, mulţi ani el i-a pus aceeaşi întrebare învăţătorului său.
  Bătrânul începe să-ţi povestească povestea vieţii sale:
„învăţătorul meu şi-a deschis pieptul şi şi-a scos inima, apoi a luat o flacără frumoasă din inima sa. În continuare, mi-a deschis pieptul, mi-a deschis inima şi a pus acea mică flacără în inima mea. Apoi mi-a pus inima înapoi în piept şi în curând în inima mea a început să se manifeste o iubire foarte intensă, deoarece flacăra pe care o pusese în inima mea era chiar iubirea lui. Flacăra a crescut în inima mea şi a devenit un foc mare, mare, un foc care nu arde, ci purifică tot ceea ce atinge. Şi acel foc a atins fiecare din celulele corpului meu, iar celulele din corpul meu mi-au trimis şi ele iubirea lor. Am devenit una cu corpul meu, dar iubirea mea a crescut mai mult decât acesta.

Acel foc a atins fiecare emoţie a minţii mele, iar toate emoţiile sau transformat într-o iubire puternică şi intensă. Şi m-am iubit pe mine însumi complet şi necondiţionat.
Dar focul continua să ardă şi eu simţeam nevoia să-mi
împărtăşesc iubirea. Am decis să pun câte o fărâmă din iubirea mea în fiecare copac, iar copacii mi-au răspuns şi am devenit una cu copacii, dar iubirea mea nu s-a oprit aici, ci a crescut şi mai mult. Am pus câte o fărâmă din iubirea mea în fiecare floare, în iarbă, în pământ, şi ele mi-au răspuns şi mi-au transmis iubirea lor şi am devenit una cu ele. Iar iubirea mea a crescut din ce în ce mai mult, până când a inclus în ea fiecare animal de pe glob. Şi animalele au răspuns iubirii mele şi am devenit una cu ele. Dar iubirea mea a continuat să crească şi să crească.
Am pus o fărâmă din iubirea mea în fiecare cristal, în
fiecare piatră de pe pământ, în praf, în metale, şi ele mi-au răspuns şi am devenit una cu pământul. Apoi am decis să pun o fărâmă din iubirea mea în apă, în oceane, în râuri, în ploaie, în zăpadă. Şi ele mi-au răspuns şi am devenit una cu ele. Dar iubirea mea a crescut şi mai mult şi mai mult. Am decis să ofer iubirea mea aerului, vântului. Am simţit o comuniune puternică cu pământul, cu vântul, cu oceanele, cu natura, şi iubirea mea a continuat să crească.
Mi-am îndreptat capul către cer, către soare, către stele, şi am pus o fărâmă din iubirea mea în fiecare stea, în lună, în soare, şi ele mi-au răspuns. Şi am devenit una cu luna, cu soarele şi cu stelele, iar iubirea mea a continuat să crească şi să crească. Şi am pus o fărâmă din iubirea mea în fiecare om şi am devenit una cu întreaga umanitate. Oriunde mergeam, cu oricine mă întâlneam, mă vedeam pe mine în ochii lor, deoarece eu sunt o parte a totului, deoarece iubesc”.
După care, bătrânul îşi deschide pieptul, îşi scoate inima cu flacăra cea frumoasă din ea şi o pune în inima ta. Şi acum, acea iubire creşte în interiorul tău. Acum tu eşti una cu vântul, cu apa, cu stelele, cu toată natura, cu toate animalele şi cu toate fiinţele umane. Simţi căldura şi lumina ce emană din flacăra din inima ta, în jurul capului ai o aureolă care străluceşte în culori numeroase şi foarte frumoase. Radiezi de strălucirea iubirii şi te rogi:
 Îţi mulţumesc ţie, Creator al Universului, pentru darul vieţii pe care mi l-ai oferit.
  Îţi mulţumesc pentru că mi-ai oferit tot ceea ce am avut cu adevărat nevoie.
   Îţi mulţumesc pentru şansa de a trăi experienţa acestui corp minunat şi a acestei minţi minunate.
   Îţi mulţumesc pentru că trăieşti în fiinţa mea cu toată iubirea ta, cu tot spiritul tău pur şi nemărginit, cu toată lumina ta caldă şi strălucitoare.
  Îţi mulţumesc pentru că îmi foloseşti cuvintele, pentru că  îmi foloseşti ochii, pentru că îmi foloseşti inima pentru a-ţi împrăştia iubirea oriunde aş merge.
  Te iubesc aşa cum eşti, şi pentru că eu sunt creaţia ta, mă iubesc și pe mine aşa cum sunt.
Ajută-mă să păstrez iubirea și pacea în inima mea şi să fac din această iubire o nouă viață, care să-mi permită să trăiesc în iubire tot restul vieţii mele.   Amin.


                         Extras din ‚’’Cele patru legăminte”  Don Miguel Ruiz

Imagini: Pinterest                



2 comentarii:



  1. Viața nu face zgomot. Trece atât de ușor, încât dacă nu ești atent, îți scapă printre degete.
    Cine dă, nu trebuie să-și amintească, iar cine primește nu trebuie să uite.
    Să fii atent la șoaptele vieții, nu la zgomotele ei.
    Fiecare vede în ceilalți ceea ce are în inima sa: dragoste sau ură.
    Dacă fiecare ar acționa fără gândul recompensei, pământul ar fi un rai.
    Patru lucruri pe care le avem mai mult
    decât credem: defecte, datorii, anii și dușmanii.
    Netoții caută răzbunarea. Inteligenții lasă destinul să trimită nota de plată.
    Sunt trei categorii de oameni pe care nu trebuie să-i uiți niciodată:
    pe cei care te ajută în momentele dificile, pe cei care te părăsesc în momentele dificile și pe cei care te pun în momente dificile.
    Matematica îți poate salva viața dacă eviți trei accidente geometrice:
    cercurile vicioase, triunghiurile amoroase și capetele pătrate.
    Nu regreta nimic din viață, cu excepția a ce nu ai de făcut.
    Arta de a trăi frumos: cuvântul ceartă să-l transformăm în...ce artă!!!
    Cel mai important lucru pe care l-am învățat de la viață este că mai am multe de învățat ...
    Probleme, neajunsuri sau oameni care nu se plac vor fi tot timpul, dar contează să nu le dăm mai multă importanță decât este necesar.
    În viață este necesară și vremea rea. Numai așa vezi cine este dispus să împartă umbrela cu tine.
    Unii citesc și adorm, alții citesc și se trezesc...
    Prietenia și iubirea se simt, nu trebuie demonstrate.Cu prețuire Nonica!

    https://www.youtube.com/watch?v=ghsOeBcoklU&feature=share

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc dragă Nonica , frumos și atât de adevărat, mereu aduci mesaje sublime , Dumnezeu vorbește prin Tine.
    https://www.youtube.com/watch?v=Cq7j-leLVh0

    RăspundețiȘtergere