marți, 9 noiembrie 2021

AM AȘTEPTAT SĂ VII

 

~  Am așteptat să vii ~



 

Am așteptat să vii

Și ceru-i ne-ntinat

De vremea ce-a trecut

În suflet ți-ai păstrat

 

Tu ești

Steaua ce drumul iubirii mi-l va arăta

Steaua care orice clipă de-acum blând

Îmi va lumina

 

Tu ești

Fata din vis, doar tu ești iubirea mea

Pentru că-n tine credea, nu a spus nimănui

Până acum n-a spus inima, ce doar ție se cuvenea

Fată din vis te iubesc

Oh, ce mult te iubesc

Într-o viață noi ne-am găsit

Bine ai venit!

 

Am așteptat lăsând, făr de răspuns chemări

Spre tine aducând, doar ne-ntinate zări

 

 

Tu ești

Steaua ce drumul iubirii mi-l va arăta

Steaua care orice clipă de-acum blând

Îmi va lumina

 

Tu ești

Fata din vis doar tu ești, iubirea mea

Pentru că-n tine credea, nu a spus nimănui

Până acum n-a spus inima, ce doar ție se cuvenea

Fată din vis te iubesc

Oh, ce mult te iubesc

Într-o viață noi ne-am găsit

Bine ai venit!

Dragoste, dragostea mea!

 

 

Versuri: Flavia Buref





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu