luni, 27 decembrie 2021

O Să Te Recunosc

 

O Să Te Recunosc

~  Enrique Montila ~

                                                          


 

„ Am călătorit prin univers de secole

Uneori împreună și alteori separați.

Am plâns absența în trecere a celuilalt

Ascuns în spatele soarelui unei galaxii îndepărtate.

Am râs împreună agățat de coada unei comete

Și ne-am iubit timid după o nebuloasă.

De o mie de ori ne luăm rămas bun și încă o mie ne întâlneam,

Și de atâtea ori treceam unul pe lângă altul fără să ne recunoaștem.

Vremurile sunt mai scurte și evoluția se apropie de sfârșit,

Poate că asta e ultima noastră călătorie.

Sunt aici, stând pe această planetă mică

Așteptând ca universul să decidă.

Te voi recunoaște, îmi amintesc lumina ta, parfumul tău,

Și-mi amintesc esența ta, care este de asemenea a mea.

Ne putem întâlni din nou în acest plan?

Sau poate este o călătorie de întoarcere, ca sferele călătorind în grabă peste galaxie,

Și acolo împreună vom juca ca-ntotdeauna.

Să vedem cine ajunge primul acasă?”

 

~  Te las mereu ca să câștigi! ~








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu